Politica de calitate ALD Automotive

Prioritatea principala este asigurarea unei calitati exceptionale a serviciilor noastre astfel incat sa ne asiguram ca toti clientii nostri se bucura de servicii profesioniste si eficiente. Astfel, am implementat un sistem de management al calitatii care plaseaza clientul si calitatea in centrul preocuparilor intregii echipe.

 

Ce inseamna calitatea serviciilor pentru noi?

 

 Suport la livrarea autovehiculului

Pentru a fi alaturi de dumneavoastra inca de la inceputul contractului de leasing operational, avem o persoana dedicata prezenta la livrarea autovehiculului pentru a asigura o receptie cat mai simpla a masinii.

 

  Satisfactia clientilor

Primim si tratam cu seriozitate sugestiile si reclamatiile dumneavoastra privind calitatea serviciilor oferite si a colaborarii cu echipa si furnizorii ALD Automotive la calitate.ro@aldautomotive.com. Mai mult decat atat, periodic trimitem utilizatorilor chestionare de satisfactie online, pentru a ne asigura de imbunatatirea continua a serviciilor oferite acestora.

 

Customer Care 

Pe durata utilizarii serviciilor si autovehiculelor ALD Automotive, utilizatorii primesc suportul necesar de la echipa serviciului nostru de Customer Care, prin linia de Call Center la:  *4959 / 021 301 49 59 sau la  operatiuni.ro@aldautomotive.com, luni – vineri, 8.00 – 18.00.  

 

Asistenta non-stop 

In cazul imobilizarii autovehiculului in Romania si in Europa (exceptand Rusia si Albania) putem oferi servicii non-stop de asistenta rutiera si pentru sofer, daca aveti acest serviciu contractat, sunand la numarul: +40 31 405 8888.   

 

Aplicatia My ALD 

Mobilitate oricand si oriunde, printr-o solutie unica. My ALD este un tool de mobilitate dedicat managerilor de flota si utilizatorilor autovehiculelor ALD Automotive. Prin intermediul portalului web My ALD, managerii de flota au acces in timp real la toate datele despre flota administrata: utilizatori, contracte, servicii, rapoarte. In acelasi timp, utilizatorii autovehiculelor pot accesa date despre autovehiculul si contractul lor, istoricul serviciilor de mentenanta, consumul de combustibil si multe altele.

ALD Automotive este certificata:

ISO 9001-2008

 Certificat SRAC - IQNET

 

  ISO 14001-2004

Call Center
+40 21 301 49 59